Onderbouw Loosbroek 2018

Hallo stoere onderbouwers uit Loosbroek!

Hier een overzicht van al onze safari-activiteiten tijdens de KinderVakantieWeek!

Op maandag gaat de KinderVakantieWeek beginnen!!! Leuk dat jullie weer allemaal mee doen dit jaar. Het wordt dit jaar een avontuurlijke week. Kom in je jungle-outfit naar de KinderVakantieWeek. Om 10.00 uur verzamelen we bij het podium en dan gaan we gezamenlijk de KinderVakantieWeek openen. Daarna gaan jullie kennismaken met jullie groepje en de leiding. Met je groepje ga je aan de slag om een hele mooie hut te bouwen. Na het eten gaan we naar de poppenkast kijken en daarna gaan we naar de bossen voor een bosspel. Denk daarom aan dichte schoenen en een lange broek i.v.m. teken.

Op dinsdag verzamelen we, net zoals alle andere dagen om 10.00 uur bij het podium om de vlag te hijsen. Daarna hebben we een sportieve ochtend op het sportpark. Na het eten gaan we weer naar de poppenkast en daarna mogen jullie de hutten die jullie maandag gebouwd hebben versieren. Dus als jullie thuis nog mooie spullen hebben die toch weg mogen, neem die dan mee. Denk hierbij aan doeken, versiering etc.
Zorg dat jullie een hele mooi hut hebben want vandaag wordt de mooiste hut gekozen en ’s avonds kunnen je papa, mama, opa en oma van 18.00 uur tot 21.00 uur naar je hut komen kijken!

Op woensdag hebben we de opening bij het podium een gezellige dag met een echte kinderboerderij. Ook gaan we natuurlijk knutselen in de knutseltent en kan er volop geschminkt worden. In de middag komt bij mooi weer natuurlijk de brandweer!!! Dus neem je zwemspullen mee. Denk ook aan slippers/crocs. Vanaf 13.30 uur mogen de onderbouwers als eerst in het schuim.

Donderdag gaan we na de opening en de poppenkast klimmen en klauteren. ’s Middags gaan we de hutten alweer opruimen. Alle spulletjes en doeken moeten uit de hut. De hut mogen we laten staan. Dit jaar vragen we weer een aantal sterke ouders om de hutten na de KinderVakantieWeek om 18.00 uur af te breken. Om 14.30 uur gaan we naar het safari terrein om de KinderVakantieWeek met een spetterend feest af te sluiten. Hierbij zijn alle ouders, opa’s en oma’s van harte welkom.

Uiteraard is er op vrijdag nog een geweldige spelenkermis om deze geweldige week in stijl af te sluiten. Deze spelenkermis is van 10.00 tot 13.00 uur op het KinderVakantieWeekterrein in Heeswijk Dinther. Kinderen die nog fit genoeg zijn voor een vijfde dag zien wij ook graag terug in Heeswijk-Dinther. Wij vragen ouders om zelf groepjes te maken met een begeleider en een auto om te rijden richting de spelenkermis! Ook deze dag wil je niet missen!