Programma & Tijden

Iedere dag starten we om 10.00 uur en stoppen we om 15.30 uur. Je bent welkom vanaf 09.45 uur. Iedere ochtend starten we gezamenlijk voor het theater. Na het hijsen van de vlag wordt de aftrap gegeven voor weer een nieuwe dag. Daarna gaan de materiaalcontainers pas open. Zorg dat je op tijd bent, want sommige bouwen willen ’s ochtends direct beginnen met een speur- of fietstocht.
Op het eind van de dag mag je om 15.30 uur opgehaald worden na de gezamenlijke afsluiting. Dit zal ook weer voor het theater gebeuren. Wij verzoeken ouders niet eerder te vertrekken met hun kind, dan dat de vlag weer is gedaald.
Op dinsdagavond is er een ouderkijkavond. Hier zijn alle ouders, vrienden, opa’s en oma’s welkom om samen met de kinderen naar de hutten te komen kijken. Deze kijkavond is van 18.00 tot 20.00 uur.

Op woensdagmiddag is de brandweer aanwezig. In Loosbroek van 13.30 uur tot 14.30 uur. In HD van 14.30 uur tot 15.30 uur. Wij vragen vooral de ouders van de jongere kinderen om hierbij te assisteren. In Heeswijk – Dinther wordt aan ouders van de jongste kinderen gevraagd om op 14.15 uur aanwezig te zijn.

Op vrijdag stoppen we eerder. We hebben dit jaar ook voor het eerst een gezamenlijke afsluiting. Deze is op het terrein van Heeswijk-Dinther. De afsluiting is van 10.00 tot 13.00 uur en zal in de vorm gegoten worden van een spelenkermis. Ouders zijn van harte welkom bij deze afsluiting, vooral voor de IB en OB is het van belang dat er ouders zijn om de kinderen te begeleiden.

Voor de kinderen van de bovenbouw is er op donderdagavond een spel, dat gevolgd zal worden door een nachtelijke tocht en een overnachting. Deze overnachting vindt plaats bij De Muziekfabriek in Heeswijk.