Bestuur

Stichting RANJA organiseert verschillende activiteiten met ieder haar eigen werkgroep. Hieronder vindt u informatie over de verschillende werkgroepen.

Het bestuur van Stichting RANJA bestaat uit een enthousiaste groep mensen. Gedurende het jaar komen zij minimaal één keer per maand samen om de alle activiteiten te plannen en in goede banen te leiden.

Alle bestuursleden hebben verschillende taken en zijn verantwoordelijk voor verschillende activiteiten.
Tijdens een activiteit zijn de bestuursleden het eerste aanspreekpunt. Je kunt ze herkennen aan de oranje polo’s.

Voorzitter, Werkgroep PR, Werkgroep KVW

Arjan Wellens

Voorzitter, Werkgroep PR, Werkgroep KVW
Werkgroep KVW, Coördinator KVW Loosbroek, Werkgroep sponsoring, Beheer podiumwagen