Bovenbouw HDL 2019

Hallo stoere ruimtereizigers van de bovenbouw!

Dit jaar zal de KVW in het teken staan van sterren, planeten, raketten en misschien lukt het ons ook nog om een UFO te spotten! Er gaan dit jaar weer spannende dingen gebeuren!

We gaan natuurlijk weer starten met hutten bouwen op maandag! We zijn nu al benieuwd welk groepje de meest buitenaardse hut gaat maken? Zo’n vette hut is natuurlijk ook ontzettend handig als er ongewenste gasten met 26 paar ogen ons zouden bezoeken op het KVW terrein!

Op dinsdag gaan we richting Dora’s Bos, om te kijken welk team de meest waardevolle ruimteplaatjes bij elkaar kan sparen zonder gepakt te worden door de geheime diensten. Er gaat gehandeld en geruild worden in het bos!

Op woensdag gaan we met z’n allen op de fiets naar het Bedaf, waar we een spannend spel gaan spelen. Een spel waarbij niet alles is wat het lijkt! In de middag is het tijd om al het zand af te spoelen bij de brandweer.

Donderdagochtend hebben we nog extra tijd om alle hutten mooi te maken. Een finishing touch kan zeker niet ontbreken. In de middag krijgen jullie weer de kans om je van de meest sportieve kant te laten zien tijdens sport & spel. Naast een aantal klassiekers zijn er ook dit jaar een paar nieuwe spellen speciaal voor jullie bedacht.

Donderdagavond zien we graag jullie allemaal terug bij avondspel, nachttocht en de welbekende overnachting. Iets waar zeker iedere Bovenbouwer bij wil zijn!

Vrijdagochtend gaan we samen ontbijten voor we teruggaan naar het KVW-terrein in HD. De energie gaan we wel nodig hebben voor het afbreken van de hutten! Na het afbreken is er voor alle kinderen de Spelenkermis waar ook voor de Bovenbouwers genoeg leuks te doen zal zijn!

Wij kijken er al naar uit om met jullie allemaal de ruimte is te gaan!

Belangrijk:
Neem iedere dag een flesje water en je fiets mee voor de lange ruimtetochten. Vergeet op woensdag je zwemspullen niet.