Bovenbouw HDL 2018

Op safari in Heeswijk-Dinther & Loosbroek!

Dit jaar zal deze week in het teken staan van leeuwen, tijgers, olifanten en……. alles wat je maar op safari tegen kunt komen.
Zoals alle jaren zal er natuurlijk weer gebouwd worden aan verschillende hutten om hyena’s en zebra’s te kunnen spotten, maar natuurlijk ook om te kunnen schuilen voor de niet zo enge dieren en natuurlijk jullie leiding! Maar daar hoeven jullie toch niet voor te schuilen?

De dinsdag zullen we dan ook ons best gaan doen om wilde safari-dieren te verhandelen in Dora’s Bos te midden van Heeswijk-Dinther en Loosbroek. Wij zijn heel benieuwd welk team het beste kan handelen, zonder dat ze gesnapt worden door de Rangers, want dierenhandel?, dat is natuurlijk verboden! Welk team is de Rangers te slim af en wint een ereplekje tijdens de overnachting? Wij zijn benieuwd!
Op woensdag zullen we eerst een spannend spel spelen op Bedaf en zal uiteraard de brandweer weer aanwezig zijn om jullie olifanten-, apen- en luipaarden moves op de proef te stellen!
Op donderdagavond is er ook dit jaar weer de welbekende overnachting met een zeer spannende, (slapeloze) , gezellige nacht waarbij een avontuurlijk nachtspel door de Savanne natuurlijk niet mag ontbreken!
Op vrijdag sluiten we af, waarbij ook voor de bovenbouw-kids van alles te doen zal zijn!

De organisatie is nog druk met de voorbereidingen, maar we kijken er al naar uit om met jullie allemaal op safari te mogen!

Tot dan!

Jullie safaribegeleiders!

PS. Neem elke dag je fiets mee en denk ook aan een flesje water, het kan heet zijn op fietstochten in de Savanne. Natuurlijk zorgen wij voor drinken, maar je weet maar nooit!