Informatie Kindervakantieweek 2021

Hier vind je alle informatie over KinderVakantieWeek 2021. Wij hebben er weer zin in!

Gedurende de gehele KVW gelden dezelfde regels als anders. Hieronder volgen alleen aparte afspraken omtrent deze specifieke KVW.

Wie mag er mee doen:
De KinderVakantieWeek is voor alle kinderen van de basisscholen uit Heeswijk-Dinther en Loosbroek, of basisschoolkinderen die in Heeswijk-Dinther of Loosbroek wonen.

Wanneer:
Van woensdag 1 t/m vrijdag 3 september 2021.

Locatie:
De KinderVakantieWeek van 2021 is dit jaar voor Heeswijk-Dinther en Loosbroek op het terrein van Ruitersportvereniging De Valianten aan de Heibloemsedijk te Heeswijk-Dinther.

Kosten:
U betaalt €10,- per kind.

De groepsindeling:
Dit jaar is de verdeling van de groepen wat anders dan anders.

*Dit jaar wordt de Ieniemieniebouw (IB) (groep 1 en 2 van de basisschool) en Onderbouw (OB) (groep 3 en 4 van de basisschool)  samengevoegd.  Door het grote aantal kinderen wordt deze groep opgesplitst. (zie verdeling over de dagen).
*Middenbouw (MB) is groep 5 en 6 van de basisschool.
*Bovenbouw (BB) is groep 7 en 8 van de basisschool.

Inschrijven:

Het inschrijven vindt dit jaar online plaats. Het inschrijfformulier kunt u vanaf 19 juni vinden op deze site. Er wordt een inschrijving gedaan per groepje, inclusief 1 of twee begeleiders. Dit groepje schrijft zich als geheel in voor een van onderstaande opties.

• Optie 1 Kinderen uit groep 1 t/m 4. Woensdag (gehele dag) + vrijdagmorgen. Opgeven met 5 tot 6 kinderen + 2 ouders. (Er kunnen zich drie ouders als leiding opgeven, deze mogen zelf afwisselen).
  • Optie 2 Kinderen uit groep 1 t/m 4. Donderdag (gehele dag) + vrijdagmiddag. Op geven met 5 tot 6 kinderen + 2 ouders. (Er kunnen zich drie ouders als leiding opgeven, deze mogen zelf afwisselen).
  • Optie 3 Kinderen uit groep 5 en 6. Woensdag (gehele dag) + Donderdag (middag + avond) + Vrijdagmorgen. 5 tot 6 kinderen + 1 ouder. (Er kunnen zich twee ouders als leiding opgeven, deze mogen zelf afwisselen).
  • Optie 4 Kinderen uit groep 7 en 8. Woensdag (middag + avond) + Donderdag (gehele dag) + Vrijdagmiddag. 5 tot 6 kinderen + 1 ouder. (Er kunnen zich twee ouders als leiding opgeven, deze mogen zelf afwisselen).

Na het invullen van het inschrijfformulier, ontvangt u een aantal dagen daarna per mail een betaalverzoek. Let ook op uw spambox.

Tijdblokken
Ochtend: 10.00 – 12.30 uur.
Middag: 13.00 – 15.30 uur.
Avond: 16.00 – 19.00 uur.

Meenemen

• Lunchpakketje (boterhammen, geen snoep)
  • Een stevige plastic beker voorzien van naam. (aan het einde van de dag gaat deze weer mee naar huis)

Vervoer
Het is de bedoeling dat de kinderen op eigen gelegenheid (met of zonder begeleiding van ouders) naar het terrein van de KVW komen. De groepen vanuit Loosbroek, vragen wij zoveel mogelijk als groep richting het terrein in Heeswijk te fietsen.

Wij verzoeken iedereen om zo veel mogelijk met de fiets te komen. Er geldt tijdens de KVW een parkeerverbod op de Heibloemsedijk.

Fietsen
Middenbouw en Bovenbouw kunnen er vanuit gaan dat ze elke dag dat ze aanwezig zijn hun fiets nodig hebben.

Kleding
Wij raden u aan uw kind oude kleding en sokken met stevige schoenen (geen sandalen/slippers) te laten dragen. Tevens verzoeken wij u om uw kind thuis in te smeren tegen dazen en andere insecten. De E.H.B.O. is er alleen voor ongevalletjes en is geen smeerdienst. Denkt u ook zelf aan zonnebrandcrème.

Coronamaatregelen

• Bij verkoudheidsklachten, hoesten, koorts kan uw zoon/ dochter niet deelnemen en MOET thuisblijven. Dit geldt ook voor u als begeleider.
  • Voor vertrek thuis de handen wassen en ontsmetten.
  • De kinderen houden 1.5 meter afstand tot de vrijwilligers.
  • De opgegeven groepjes blijven de dagen als groepje bij elkaar. Dit i.v.m. de veilige bubbels.
  • Voor het eten en na het eten worden de handen gewassen. Ook na toiletbezoek.
  • Ouders en vrijwilligers houden 1.5 meter afstand tot elkaar.
  • Neem bij twijfel altijd contact op.

Vragen?

Mochten er nog vragen zijn dan kan u deze mailen naar info@stichting-ranja.nl.