Onderbouw Loosbroek 2019

Aan alle ruimtevaarders uit de onderbouw van Loosbroek!

De KVW gaat beginnen!!! Leuk dat jullie weer allemaal mee doen dit jaar. We gaan dit jaar de ruimte in! Kom op maandag in je spacepak naar de KVW. Om 10.00 uur verzamelen we bij het podium en dan gaan we gezamenlijk de KVW openen. Daarna gaan jullie kennismaken met jullie groepje en de leiding. Met je groepje ga je aan de slag om een hele mooie hut te bouwen. Na het eten gaan we naar de bossen voor een bosspel. Denk daarom aan dichte schoenen en een lange broek i.v.m. teken.

Zoals elke dag verzamelen we op dinsdag om 10.00 uur bij het podium om de vlag te hijsen. Daarna hebben we een sportieve ochtend op het sportpark. Na het eten gaan jullie de hutten heel mooi versieren. Dus als jullie thuis nog mooie spullen hebben die toch weg mogen, neem die dan mee. Denk hierbij aan doeken, versiering etc. Zorg ervoor dat jullie een hele mooi hut hebben want vandaag wordt de mooiste hut gekozen en ’s avonds kunnen je papa, mama, opa en oma van 18.00 uur tot 21.00 uur naar je hut komen kijken!

Op woensdag gaan we na de opening om 10.00 uur bij het podium, een gezellige dag beleven met een echte kinderboerderij. Ook gaan we natuurlijk knutselen in de knutseltent en kan er volop geschminkt worden. In de middag komt natuurlijk de brandweer!!! Dus neem je zwemspullen mee. Denk ook aan slippers/crocs. Vanaf 13.30 uur mogen de onderbouwers als eerst in het schuim.

Op donderdag gaan we na de opening Loosbroek ontdekken. ’s Middags gaan we de hutten alweer opruimen. Alle spulletjes en doeken moeten uit de hut. De hut mogen we laten staan. Dit jaar vragen we weer een aantal sterke ouders om de hutten om 18.00 uur af te breken. Om 14.30 uur gaan we naar het festivalterrein om de dag met een spetterend feest af te sluiten. Hierbij zijn alle ouders, opa’s en oma’s van harte welkom.

Op vrijdag is er een geweldige spelenkermis op het terrein in Heeswijk-Dinther. Op deze dag sluiten we de KVW feestelijk af! Laat je dus uitdagen en klim op stormbanen, doe behendigheidsspelletjes en maak mooie muziek!