Ieniemienie- Onderbouw HDL 2018

Het is bijna zover, KinderVakantieWeek 2018!

Dit jaar organiseert Stichting Ranja de KinderVakantieWeek in het thema Safari!  Dus dat betekent spanning en avontuur!!  Willen jullie op maandag om 9.30 uur aanwezig zijn in de knutseltent? dan kunnen jullie van tevoren kennis maken met de leiding en je vriendjes en vriendinnetjes! Na de opening kan het avontuur beginnen. Jullie papa’s, mama’s, opa’s en oma’s worden uitgenodigd om op dinsdagavond een kijkje te komen nemen in jullie safaridorp!!

Deze week is natuurlijk niet bedoeld om alleen maar te bouwen en knutselen, we gaan ook op safari in de bossen en houden een echte playback/talenten show, wie weet maken wij het beest in je los!!

Om de spanning een beetje te blussen is er op woensdagochtend  een spetterend optreden en in de middag komt de brandweer! Denken jullie aan je zwemspullen. De ieniemieniebouw mag als eerste in het schuim om 14.30 uur, daarna mag de onderbouw om 14.45 uur. Papa, mama of oppas komen jullie om 14.15 uur helpen met omkleden?!

Op donderdag gaan jullie de hutten afbreken zodat jullie tijdens de afsluiting op vrijdag kunnen genieten van de spelenkermis. Dat wordt natuurlijk beestachtig leuk! Denk eraan dat je nat kan worden!! Maar als jullie te moe zijn van al dat sporten en spelen mogen jullie die dag ook thuisblijven… maar het liefst zien we jullie die dag ook, samen met je mama, papa of oppas…!

We gaan er weer een leuke week van maken!!!