Ieniemienie- Onderbouw HDL 2019

Hallo astronauten!

We tellen af want KVW 2019 staat weer voor de deur! Zijn jullie er klaar voor? We beginnen op maandag met het bouwen van jullie ruimteschip of raket, dus als jullie om 9.30 uur aanwezig zijn in de knutseltent, dan kunnen jullie kennismaken met de leiding en je ruimte vriendjes en vriendinnetjes! Na de opening gaan we aan de slag om een heus heelal te bouwen en kan de ruimtereis beginnen! Jullie papa’s, mama’s, opa’s en oma’s, ooms, tantes of jullie vriendjes en vriendinnetjes worden op dinsdagavond uitgenodigd om een kijkje te nemen naar jullie prachtige creaties.

Deze week is natuurlijk niet bedoeld om alleen maar te bouwen en knutselen, we gaan ook een Ruimtereis maken! Tijdens deze reis bezoeken we verschillende planeten! Welke dat zijn dat houden we nog even geheim, maar…. het wordt in ieder geval superleuk! Het is belangrijk dat je makkelijke stevige en sportieve schoenen aantrekt.

Zou de brandweer het vuur waarmee de raket naar de ruimte schiet komen doven? Dat is niet te hopen, want op woensdag komt de brandweer al! Denk aan je zwemspullen! De ieniemieniebouw mag als eerste in het schuim om 14.30 uur, daarna mag de onderbouw om 14.45 uur. Papa, mama of oppas komen jullie om 14.15 uur helpen met omkleden?

Op donderdag gaan we spelletjes spelen en kijken of jullie geschikt zijn om zelf een ruimtereis te maken! En wie weet komt er nog een vliegend ruimteschip op ons terrein??!!! Spannend…

Helaas moeten we op vrijdag alle ruimteschepen en raketten weer afbreken zodat jullie tijdens de afsluiting op deze dag kunnen genieten van de spelenkermis in de ruimte. Dat wordt natuurlijk een feest!

We gaan er weer een leuke week van maken!!!