Stichting Ranja

JEUGD- EN JONGEREN

ACTIVITEITEN

De Organisatie

Stichting RANJA is een vrijwilligersorganisatie die verschillende leuke activiteiten probeert te organiseren voor kinderen van 4 tot 15 jaar oud. Dit doen zij voornamelijk in Heeswijk, Dinther en Loosbroek, maar sommige activiteiten worden aangeboden voor alle kinderen van gemeente Bernheze.

Ranja bestaat uit een bestuur en verschillende werkgroepen. Iedere werkgroep stuurt een activiteit, of een gedeelte van een activiteit aan.

Binnen deze werkgroepen zijn zo’n 60 vrijwilligers het gehele jaar actief bezig met het organiseren van de activiteiten. Tijdens de activiteiten doen wij nog een beroep op zo’n 400 andere vrijwilligers.

Stichting Ranja organiseert

• Koningsdag samen met het Oranjecomité, in Heeswijk-Dinther

• De Roefeldag in heel Bernheze

• De KinderVakantieWeek in Heeswijk-Dinther-Loosbroek

Om deze activiteiten te kunnen blijven organiseren zijn wij altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers om onze activiteiten te organiseren en te begeleiden. Heb je interesse, neem hier dan contact met ons op, dan mailen wij je zo snel mogelijk terug!